ebrinabeerens.reismee.nl

Welkom!

Hoi allemaal,

Het is nu nog maar even en dan vertrekken we en de spanning zit er al goed in! Vanaf de zomer leg ik al spulletjes in mijn koffer en die wordt nu ook alleen maar voller. Ook mijn stage is afgerond. Het komt echt dicht bij.

Hier zal ik jullie op de hoogte houden van de ervaringen die ik op doe tijdens mijn minor in Oslo. Ook zullen jullie hier veel foto's kunnen zien en via de kaart kunnen jullie precies zien waar ik verblijf. Om een beeld te krijgen van waar mijn kamer zich bevindt, kunnen jullie op het kaartje kijken, als je dan erg veel in zoomt, kun je het precies zien!

Sta je nog niet ingeschreven om op de hoogte te blijven van mijn blog? Vul dan hier naast even je e-mailadres in. Dan krijg je bij elk nieuw verhaal een mailtje.

Kjære hilsener,

Ebrina

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!